REKLAMACE

Pokud bude nutné zboží reklamovat, postupujte prosím podle pokynů níže. Významně tím zjednodušíte a urychlíte proces reklamace. Chápeme, že reklamace je pro Vás nepříjemný proces a proto se snažíme  především o rychlé řešení. Naše výhoda je, že v oboru čerpadel se pohybujeme od roku 1994, sami provádíme servis našich výrobků a nemusíme tedy přeposílat do jiných servisů a čekat na zákonných 30 dnů na vyřešení reklamace. Také Vás nebudeme nijak zatěžovat hledáním dopravce a platbami za ně. Pro reklamované zboží posíláme TOP TRANS  na naše náklady.

Postup reklamace:

  1. V pracovní den mezi 8,00-16,00 zavolejte na tel. číslo 603 561 170, dohodneme další postup - opravu, zapůjčení náhradního zařízení, .......
  2. Pokud se nedovoláte ( může se přihodit, že nebude možné z různých důvodů Váš hovor okamžitě přijmout), tak pište krátkou SMS, ihned jak to půjde, zavoláme zpět. Telefony máme stále u sebe, na SMS reagujeme rychle.
  3. Dále můžete napsat zde ecosmart@post.cz - nelze vložit přílohy  nebo zde ecosmart@post.cz - zde lze vložit přílohy a přiložte vyplněný reklamační formulář.  Zareagujeme o něco později než na SMS.

 

 Formuláře pro reklamaci:

Formulář pro uplatnění reklamace


Tento formulář  pro případné zjednodušení reklamačního řízení je také automaticky zasílán jako soubor v příloze potvrzení objednávky do e-mailové schránky kupujícího. Vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, náležitě vyplnit, podepsat a zaslat naskenovaný na výše uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.

Důležité! Pokud budete chtít zboží reklamovat, nejdříve nás kontaktujte!  Po dohodě pro zboží pošleme dopravce TOP TRANS, Vy jen zboží zabalíte do vhodného obalu.