REKLAMACE

Pokud bude nutné zboží reklamovat, postupujte prosím podle pokynů níže. Významně tím zjednodušíte a urychlíte proces reklamace. Chápeme, že reklamace je pro Vás nepříjemný proces a proto se snažíme  především o rychlé řešení. Naše výhoda je, že v oboru čerpadel se pohybujeme od roku 1994, sami provádíme servis našich výrobků a nemusíme tedy přeposílat do jiných servisů a čekat na zákonných 30 dnů na vyřešení reklamace. Také Vás nebudeme nijak zatěžovat hledáním dopravce a platbami za ně. Pro reklamované zboží posíláme PPL na naše náklady.

Postup reklamace:

  1. V pracovní den mezi 8,00-16,00 zavolejte na tel. číslo 603 561 170, dohodneme další postup
  2. Pokud se nedovoláte ( může se přihodit, že nebude možné z různých důvodů Váš hovor okamžitě přijmout), tak pište krátkou SMS, ihned jak to půjde, zavoláme zpět. Telefony máme stále u sebe, na SMS reagujeme rychle.
  3. Dále můžete napsat zde ecosmart@post.cz - nelze vložit přílohy  nebo zde ecosmart@post.cz - zde lze vložit přílohy a přiložte vyplněný reklamační formulář.  Zareagujeme o něco později než na SMS.

 

 Formuláře pro reklamaci:

Formulář pro uplatnění reklamace


Tento formulář  pro případné zjednodušení reklamačního řízení je také automaticky zasílán jako soubor v příloze potvrzení objednávky do e-mailové schránky kupujícího. Vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, náležitě vyplnit, podepsat a zaslat naskenovaný na výše uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.

Důležité! Pokud budete chtít zboží reklamovat, nejdříve nás kontaktujte!  Po dohodě pro zboží pošleme dopravce PPL, Vy jen zboží zabalíte do vhodného obalu.

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Zásady používání souborů cookies.   Podmínky ochrany osobních údajů.