DOPRAVA

  • Pokud objednáte v pracovní den do 11 hodin, tak tento den vyskladníme, zabalíme a předáme k doručení.
  • Zboží označené " skladem" je opravdu skladem a připravené k odeslání.
  • Běžný termín doručení je následující pracovní den po dni objednání.
  • U přepravní služby PPL lze dohodnout sobotní doručení.
  • Pro vyřešení havarijních situací o víkendech a svátcích lze využít EXPRES KURÝRA. Tuto placenou službu je možné využít jen po předchozí dohodě před objednávkou. Pokud se dohodneme na podmínkách doručení, služba Vám bude pro Vaši objednávku aktivována, objednáte zboží a EXPRES KURÝRA, zaplatíte on-line bankou nebo kartou a EXPRES KURÝR ihned vyjíždí. Cena služby je platná pro celou ČR.  Podmínkou pro poskytnutí služby je kontakt na přebírající osobu v místě dodání. Kurýr bude v místě předání kontaktovat a čekat na přebírající osobu po dobu max. 30 minut. Pokud nebude možné zboží předat z důvodu nezastižení přebírající osoby, EXPRES KURÝR odveze zboží zpět do našeho skladu. Peníze zaplacené za zboží mohou být zákazníkovi vráceny, peníze za službu EXPRES KURÝR jsou  v tomto případu nevratné.
  • Momentálně dodáváme pouze na území ČR.
  • Preferujeme dodávání přepravní společností PPL, doručení je uskutečněno následující pracovní den po dni objednání, lze dohodnout i sobotní doručení. O stavu zásilky budete informování na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce, před předáním zásilky Vás bude kontaktovat řidič na telefonní čísle uvedeném v objednávce.
  • Zásilku lze poslat i Českou poštou.
  • Způsob dopravy je možné zvolit při objednávání v košíku e-shopu.
  • Ke zboží jsou přiloženy daňové doklady, návody k použití a záruční listy.
  • Co mám dělat, pokud dostanu od dopravní služby poškozenou zásilku?
    Pokud je poškození patrné při doručení zásilky, je třeba při potvrzení převzetí zásilky dopsat vedle podpisu např. text "Zásilka byla při převzetí poškozena". Pokud je poškození zboží skryté a zjistí se až po otevření zásilky, je třeba do 3 dnů od převzetí kontaktovat depo dopravce podle Vašeho sídla nebo lépe náš e-shop. Současně je vhodné provést fotodokumentaci a zaslat nám ji společně s informací o poškození. 
    Fotodokumentace by měla obsahovat celkový záběr na poškozenou zásilku, poškozené zboží v původním obalu, celkové a detailní záběry poškozeného zboží.
    Upozorňujeme, že je třeba vždy vyfotografovat poškozenou zásilku včetně původního zabalení, které prosím neodstraňujte. Pokud odstraníte např. námi vloženou výstelku, bude reklamace z důvodu nedostatečného zabalení dopravcem zamítnuta!!!
    Balení zasílaného zboží věnujeme velkou pozornost. Ojediněle je ale zásilka poškozena  z důvodu nešetrného zacházení  u dopravce. Vždy se ale snažíme situaci vyřešit tak, aby jsme komplikace vzniklé zákazníkovi minimalizovali, a vše se uzavřelo k jeho spokojenosti.
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Zásady používání souborů cookies.   Podmínky ochrany osobních údajů.